Aktualitātes
Saldus novadam jauna tūrisma vizuālā identitāte

Reizēm Saldus ir kluss, reizēm savrups, bet vienmēr atklāts. Saldus novads ir rosīgiem cilvēkiem piepildīts. Kad atbrauc ciemiņi, Saldus piepilda vēderus ar konfektēm un krūzes ar kafiju. Lietas, kas Saldū iecerētas, vienmēr piepildās. Saldus piepilda apkārtni ar mākslu, sezonu – ar uzvarām un sasniegumiem, novadu – ar uzņēmējiem. Saldus piepilda viesus ar atmiņām, Saldus meklē lietas, ko nemitīgi uzlabot, attīstīt un piepildīt – Saldus piepilda.
Lai apskatītu šo video, Jums jāatļauj “Statistikas un veiktspējas sīkdatnes”.
Jūs to varat izdarīt šeit
Saldus novada domes priekšsēdētājs Māris Zusts stāsta, ka jau aizvadītajā gadā tika uzsākts darbs pie Saldus novada tūrisma vizuālās identitātes izstrādes, dažādās procesa stadijās iesaistot nozares ekspertus, pašvaldības speciālistus un iestāžu pārstāvjus, kā arī novada uzņēmējus un iedzīvotājus.
Saldus zīmols ir balstīts uz mums pazīstamās bļodas principa, par pamatu ņemot Saldus novada Goda pilsoņa M. Čaklā dzejoli “Dzejolis par to, kas iznāk”. Tas kalpo kā trauks, kas pastāvīgi jāpiepilda, jāuztur un jāatjauno. Saldus savā komunikācijā nes uz piepildījuma ideju, vēstot, kā Saldus piepilda iedzīvotājus, viesus un investorus.
Zīmola lietojama nosacījumi ir apkopoti vizuālās identitātes rokasgrāmatā, kura ietver informāciju par novada grafiskās identitātes elementu pielietojumu un vadlīnijām lietvedības materiālos un dizaina darbos – iespieddarbos un digitālajā vidē.
Jaunās identitātes autori un vadlīniju izstrādātāji ir zīmolu dizaina studija “Overpriced”.
Novada identitāte tika izstrādāta, lai radītu vienotu vizuālo valodu novada atpazīstamībai, lai definētu novada vērtības, sajūtu, emociju un priekšstatu kopumu, kas ļauj iedzīvotājiem izjust piederību savam novadam, izceļ novada unikālās vērtības un vairo atpazīstamību ārpus novada robežām.
Zane Šteina, sabiedrisko attiecību speciāliste
